vrijdag 18 januari 2013

De eerste 5 personen die op dit berichtje reageren krijgen in de loop van 2013 een verrassing van mij (iets handgemaakt of iets lekkers in mijn geval). Wat en wanneer dat beslis ik en daar heb ik 12 maanden de tijd voor.
Er is wel iets aan verbonden. Wie een verrassingspakketje van mij wil, moet wel hetzelfde intiatief nemen op haar eigen blogje. Je plaatst een berichtje op je blog en doet ook iets terug voor de eerste 5 mensen die reageren enz...

Zin om mee te doen? Laat dan snel een berichtje achter...

5 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ook mee doet!

    Mag ik mijn naam hier bij plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb even wat verder gekeken op je blogje. Blijkbaar hebben we wel wat dingen gemeen... We hebben kinderen van ongeveer dezelfde leeftijd, schelen zelf ook niet veel in leeftijd, hebben allebei een zoon die Wout heet, zijn allebei thuisblijfmama's ... Leuk, leuk, leuk ;-).

      Verwijderen
  2. Hoi Marlies,

    leuk dat je ook meedoet. Mijn PIF zit al vol, maar kan ik nog met die van jou meedoen?
    Maren (hoemmelke)

    PS de uitleg van de magneetjes heb ik op mijn blog toegevoegd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ja ze je kan er nog bij.
    Bedankt voor de uitleg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen